Stargate Universe

Fenomén Stargate nebude spoustě fanoušků sci-fi neznámý. Začalo to před více než deseti lety skvělým filmem Stargate a poté i prvním seriálem. Následoval první spin-off s názvem Atlantis. A nyní pokračujeme další sérií – Universe.

O co ve zkratce jde?
Tato série se odehrává na staré vesmírné lodi putující prostorem miliardy světelných let od Země. Na tuto loď se dostane různorodá skupina lidí. Vojáci, vědci, civilisté. Před sebou mají jasné úkoly – přežít a vrátit se na Zemi.

Do drápků se mi dostal pilotní díl s názvem Air (vzduch). A o vzduch jde i v zápletce. Na lodi totiž dochází vzduch a nefunguje podpora života. Jak se posádka vyrovná s touto situací? Sledujte sami.

Stargate i Atlantis nebyly špatné seriály. Ale z pilotního dílu Universe mám ještě lepší pocit. Zatímco u předchozích dvou dílů byly postavy poněkud černobílé, zde jsou mnohem lépe vykreslené. Scénář je taky postaven velice dobře, zápletka je povedená a všechno podkresluje fantastická hudba.

A co na to já? Doporučuji. Jsem nadšen. Seriál Universe by se mohl docela dobře blížit kvalitám sci-fi modly, seriálu BSG.

5 thoughts on “Stargate Universe

  1. Amanda se mihla v pár scénách na začátku, ale v titulcích jsem ji krom guest-stars nezahlídl. ale je možný, že to váže na jeden z SG-filmů, kde byla v hlavní roli. budu muset oprášit starý DVDčka🙂

  2. PS: Dvakrát Ha’tak, párkrát Alkesh a nějaké ty Glidery… že by si s tim neporadili? A to v době, kdy už měli upraveného Daedala? Někdo z velení by měl nést politické následky. A kdo to na ně útočil? Je to před Continium nebo po? Jinak trailer pěknej.

  3. nevím jestli jsem počítal správně, ale já tam viděl 3 Ha’taky. každopádně, taky jsem trochu nechápal, že je nepřátelé tak drtí. halt díra v zápletce🙂. ale budiž to scénáristům odpuštěno, zbytek je povedenej

Napsat komentář

