Podvečerní Pohořany a výstup na Horní boudu

Dneska jsem se krááásně projel. Po delší době byl hezkej podvečer, tak jsem bafl silničku a šel ji provětrat do kopečků. Vybral jsem si výstup na Horní boudu kousek od Pohořan. A pěkně jsem si mákl, ten kopec je prostě potvora. Ale jelo se mi skvěle.

Z Horní boudy jsem si udělal malou, asi 500m, procházku na Pohořany po červené TZ. Při té příležitosti jsem něco nafotil. Mraky a obloha sice přímo volaly po použití polarizačního filtru, toho jsem si dobře vědom, ale bohužel jsem na místo dorazil dost pozdě a obával jsem se, že použití polarizáku by vyžadovalo tak dlouhé časy, že bych to neudržel v ruce. Takže mráčky jsou trochu bledý.

Galerii najdete zde.

Suma sumárum – 40 km, AV 20, 420m up. Dneska jsem si užíval hraní se silničkou a nějak moc jsem nespěchal. prostě jsem se moc pěkně protáhl🙂

13 thoughts on “Podvečerní Pohořany a výstup na Horní boudu

  1. neboj, nezahodil. to bych snad ani nemohl udělat🙂. focení by mi chybělo, přestože v tom nejsem hvězda🙂

  2. Li: vyvrať to :-)Serža: ty zas běháš🙂 (za ženskýma/ženskou)🙂. ale neboj, já to zas brzo utnu kvůli počasí. nicméně dneska by se mohlo zadařit taky

  3. teda soudruzi, fuj. pochválit mi krásný kýčovitý fotky, to néééééé. ale řešit prasárny, to vám jde, co? tady je vidět, co máte v té palici😀

Napsat komentář

