Podzimní Kopeček

Podzim je definitivně tady. To je radosti na Starým Bělidle smile_thinking

V posledních dnech se toho moc najet nedalo. Naposled jsem byl před 14 dny na Kosíři a od té doby ani šiška – pořád pršelo nebo bylo podobně hnusně. I dneska ráno se zdálo, že to bude další blbej den. Nicméně já už měl brutální absťák, tak jsem se prostě vykopal ven. V poledne, když jsem vyjížděl, bylo ještě šedo. Foťák jsem proto nechal doma, vůbec mě nenapadlo, že bych mohl něco nafotit – ani mě to nelákalo.

Jenže, půl hodiny po odjezdu se ta deka začala trhat a mě napadlo, že jsem to focení měl přece jenom vzít. A trochu mě to mrzelo po zbytek cesty, v lese byla nádherná atmosféra, hra světla a stínu v oparu mezi stromy, krásný barvičky. No co už se mnou. Příště. Ale aspon jsem měl možnost sjet si celou trasu v kuse, bez zastávek, což mi dost pomohlo – v týhle kose už je zastavování a rozjíždění se dost na obtíž.

pěkně jsem vymrzl – na sluníčku bylo krásně, ale jak se zajelo do lesa, tak okamžitě kosa. ve stínu to nešlo nad 9°C smile_thinking

mapku najdete tadyhle:

Cyklistická trasa 342089 – powered by Bikemap 

nastoupané metry mi moc nesedí. Tachometr naměřil 900m a GPS jenom 500, tak to berte s rezervou :-). nakonec mi to teda dalo 55 km, AV 16, 900m up.

9 thoughts on “Podzimní Kopeček

  1. chichi – víš, jak já musím vyloženě proaktivně hledat kopce, abych něco nastoupal? Li je v tomhle těžce za vodou – ta má kopce přímo u baráku, až jí to milý není :-Dtěch 900m ale opravdu není informace, za kterou bych dal ruku do trouby, takže brát s rezervou. sice se mi nezdálo, že by dneska nějak moc lítalo počasí a měníl se tlak, nicméně tachometr může kecat.

  2. my s tebou kvůli tvým nastoupaným metrům asi přestanem kamarádit nebo tě násilím přesadíme na Hanou, abys měla rovný podmínky s náma chudákama, co musí kopce hledat lupou 🙂

Zanechat Odpověď

