Nádhernej podzimní den

Ráno to moc pěkně nevypadalo. Zataženo, nevlídno, poněkud vlhko. Zdálo se, že dnešní den bude o flákání se doma, maximálně tak kolečko po sídlišti a okolí, aby nohy nezapomněly točit klikama.
Jenže, člověk míní a počasí mění. Kolem deváté jsme se slečnou vyrazili na nákup. A hele ho, ono vylejzá slunko.
Během dvou hodin se udělalo nádherně, cesty obeschly a se mnou šili všichni čerti :-). Dofoukal jsem vidlici a pneumatiky, mázl řetěz a po jedenácté už mizel směr Kopeček.

A dobře jsem udělal. Počasí mi přálo, sluníčko svítilo a dokonce i hřálo. Krásně jsem pojezdil a samozřejmě i fotil. Galerii najdete zde.

Dalo mi to 60 km s průměrem 17, 600m up, av tepy 140. Ano, vzal jsem si tepák, ať si můžu kontrolovat, jak jsem na tom na podzim s kondicí a informovat čerta, jak tepu já. V kopcích jsem chodil do aerobního pásma, na rovinkách se mi to dařilo docela solidně kočírovat.

3 komentáře: „Nádhernej podzimní den

  1. U nás bylo taky krásně, ale po třetí hodině už je brutální zima… ale těší mě, že se ještě i tady dá jezdit… tiše doufám, že třeba ještě i příští víkend to půjde… jestě bych tu zimu ráda odsunula…

Napsat komentář