Statistika za rok 2009

Serža zveřejnil čísla, teď je zveřejním já🙂

hodnota silnice MTB suma
čas (h) 130 170 300
objem (km) 2800 2700 5500
nastoupáno (m) 17500 22500 40000

 

není to zlý, ale… jak jsem si stěžoval v září, mohlo by to být lepší. celej rok mě pronásledovala absence zimní přípravy – základní vytrvalost jsem měl doslova o ničem😦 – čili jsem dost bojoval, hlavně na rovinách, s nevhodnými tepy a tendencemi jet zbytečně silově.

ke konci sezóny, konkrétně v období září a říjen, se mi díky pomoci zvenku (modří jistě vědí, koho myslím :-)) povedlo shodit 10 kilo a dost slušně se mi zvedla kondice. v listopadu a prosinci šlo dolů dalších asi 6 kilo, momentálně se pohybuju kolem 101 – 103 kg.

zimní přípravu zatím pořád v podstatě flákám – nemám objemy. sice si 5x nebo 6x týdně střihnu 45 minut na trenažéru, ale delší objemy nejezdím. na trenažéru bych se zbláznil nudou a venku to prozatím nejde. sice se snažím jezdit v pásmu základní vytrvalosti a docela se mi to vede, nicméně těch 45 minut je dobrý na udržení kondice, ale rozhodně ne na její vylepšování. snad bude v lednu a únoru natolik slušně, aby se dala vytáhnout silnička a najíždět objemy.
sice dělám víc než jsem dělal minulou zimu, ale obávám se, že na dobrou základní vytrvalost to stačit nebude.

a plány do dalšího roku? na silničku chci nový sedlo – s vysokou pravděpodobností to bude klasika Arione, protože stávající Pell’s e-Fly mi silně nesedí, už je prosezenej až na skelet a tlačí mi do sedacích kostiček. rozhoduju se mezi černou a kombinací černé a červené.
co se týká ježdění, konkrétní plány nemám. prostě jezdit, jezdit a jezdit.

přátelé, ať nám to v tom dalším roce jezdí😉

http://cid-34b76be696b4e2c1.skydrive.live.com/embedphoto.aspx/mazl%c3%ad%c4%8dci/100_4581.jpg http://cid-34b76be696b4e2c1.skydrive.live.com/embedphoto.aspx/mazl%c3%ad%c4%8dci/100_4577.jpg
http://cid-34b76be696b4e2c1.skydrive.live.com/embedphoto.aspx/2009-08-15Prad%c4%9bd/100_3461.jpg http://cid-34b76be696b4e2c1.skydrive.live.com/embedphoto.aspx/2009-08-15Prad%c4%9bd/100_3479.jpg

8 thoughts on “Statistika za rok 2009

  1. Haná, Seržo, Haná :-)u nás abys kopce hledal lupou :-Dmůžeš mi o tom sedle říct něco víc? třebas nějaký srovnání? nevypadá špatně.

  2. Hezká statistika – rozvněž před tebou musím smeknout a říct – Doome, jsi dobrej! :-)Nicméně pánové, když nic jinýho, budu se snažit najet tolik, abych vás "viděla" jenom pár metrů před sebou příští rok…😀

  3. Li: je nám to jasný….koukat na pánský zadky se ti zachtělo :-bDoom: k tomu sedlu – je to hodně měkoučký, povrch je takovej ten hrubější silon, je dělaný na triatlon, takže je sice úzký (super na dlouhý vyjížďky), ale netlačí (aby byl triatlonista pak ještě schopnej běhat🙂 A při daný kvalitě za ty prachy mi to přijde hodně výhodný…Tátovi jsem ho kupoval loni k vánocům (CroMo verzi) a taky si ho pochvaluje (váží něco přes 90kg)

Napsat komentář

