upgrade kompu

Místa na disku není nikdy dost, to se asi shodnem všichni. Po asi půl roce intenzivního přesvědčování sebe sama jsem se konečně dokopal k nákupu dalšího disku. Stávající úložiště mi už byla malá – i přesto, že jsem se maximálně snažil mazat.
Dnes nadešel den D😀

disky

Jak vidíte, jsem konzervativní, zůstávám věrný značce…
diskyhw

disky Samsung, monitor Samsung, klávesnice Samsung🙂 – akorát DVD-RAM je HLDS – letitá LG GSA 4163B. Ale moje příští optika, až LG jednou umře, bude taky Samsung😀. Ta značka je mi prostě sympatická😀

4 thoughts on “upgrade kompu

  1. Jak tak na to koukám, ty disky jsou stejně kurvy. Koupíš si 1,5TB a dostaneš 1,36TB. Ta režie či co je pěkná sviňa. Co teprv až si budem kupovat 1000TB disk.PS:DVD mám samsung :-Da HDD WesternDigital😉

  2. HDD Samsung = dobrá volba (nejmíň reklamací)u optiky bych se držel LGale proč pevnej disk do kompu? to chce aspoň dvoudiskovej NAS s mirorem!

Napsat komentář

