Za mučení efektivnější :-)

Po pořízení trenažéru dělám další upgrade cyklo techniky – pořídil jsem snímač kadence.

100_4928100_4931 

když jsem kdysi vozíval FlightDeck, kadence byla mou oblíbenou funkcí. FlightDeck šel ale z domu kvůli pořízení nových řadících pák (původní tiagru nahradila ultegra a mně se nechtělo kupovat novou kabeláž). Sigma 2006 kadenci neměla, tak jsem ji nějak oželel. A po výměně Sigmy za Ciclo jsem po kadenci rovněž netoužil. Ale teď, na trenažéru, mám zas možnost ladit šlapání a kadence se bude určitě hodit.

Jsem hodně zvědavý, jak teď točím. Kdysi jsem uměl 85 – 90, teď tipuju mírné zhoršení.

17 thoughts on “Za mučení efektivnější :-)

  1. včera jsem to zkoušel pár minutek – zatím držím otáčky kolem 75 – 80. otázka je, jak mi kadence vyleze na silnici.

  2. no já mám kadenci k Sigmě BC1400…někde v šuplíku 🙂 jednu dobu jsem jí vozil, ale teď už na to kašlu. A k Suunto se nechá dokoupit pod na kadenci…ale jak píšu – kašlu na ní, urvu to silou 😀

  3. jasně, co nejde silou, to jde větší silou :-)já si tohle nemůžu dovolit. od léta předělávám čerta ze silové na kadenční techniku a tudíž musím jít příkladem 😀

  4. před krtinou se neřadí, krtina se vyláme ze sedla 😉 (pokud to není čtyřkilometrová krtina typu kosíř :-))

  5. jasná páčka Seržo. příklady táhnou :-)předpokládám, že to stoupání do 1700m nepojedeš celý ze sedla 😀

  6. nic pro dooma, já budu rád, když se vyškrábu z hvězdy na praděd. i když… po ztrátě 20 kil bych už nemusel v kopcích tak děsně trpět 🙂

  7. jéééé, Serža pojede do světa!!! Budou zase hezký fotečky??? Ty útesy jsou na zdi doteď a přád se mi na ně hezky kouká…

Zanechat Odpověď

