Městská pejskařská komunita

Předem upozorňuji, že nemám rád psy. Jsou mi z duše nesympatičtí. Ovšem tento blogpost není o psech, ale o pejskařích. Ty vyloženě nenávidím díky jejich zhovadilosti.

Pes je podle mého tvor patřící na vesnici. Pes má hlídat barák a chránit majetek. Ovšem, k čemu je pes na sídlišti ve městě? Zjednodušeně pouze jako prvek znečišťující okolí. Z duše miluju posraný trávníky a chodníky, z duše miluju nevychovaný čokly skákající po kolemjdoucích, který jejich majitel nezvládá.

Jasně, pes za to nemůže. Pes je obrazem svého páníčka. A páníčci jsou ve velkém počtu zmrdi a hovada. Je skutečně velice povznášející chodit po zimním sídlišti, všude taje sníh a odhaluje tajemství, které po sobě zanechali pejskaři a jejich mazlíčci. To je kurva takovej problém uklidit to po sobě? Asi jo, však on to ten sníh zakreje a to howno se behem zimy ztratí. Takovýho. Neztratí. Zůstane akorát posranej chodník a chodci, kličkujte mezi tím a nic nevyšlápněte. Občas se taková cesta podobá ruské ruletě.

Pejskaři, já vím že to vaše zakrnělé mozky nezvládájí, ale zkuste se zamyslet, jestli náhodou nejste fakt hovada. Copak je fakt takovej problém to po tom zkurveným čoklovi uklidit? Nebo čekáte, že to za vás udělá ten japonec SamoSaTo?

Pes podle mého na sídliště nepatří. Pes patří k baráku se zahradou, kde může srát na pozemku majitele dle libosti. Vaši mazlíčci mě omezují a vadí mi to. Vadí mi, že musím koukat pod nohy, kde zas co najdu. Vadí mi, že musím koukat na posraný okolí. Vadí mi si čas od času nosit howna až domů. Klidně se bez toho obejdu. Bejt to na mě, napařím vám pořádný poplatky. To vás možná naučí chovat se opravdu jako lidi.

Napsáno ve stavu aktutní nasranosti. Opravdu mě nebaví umývat chodbu a čistit si boty od howen. Opravdu ne. Já taky nikomu neseru pod oknem. A moje howna si taky nikdo nenosí do bytu jako trofej.

Zhovadilým pesjkařům zmar!!!!

Napsat komentář

