První letošní venkovní akce :-)

Já jsem děsně línej tvor. Než bych se mordoval na trenažéru, radši půjdu ven🙂. A dneska bylo luxusně. Už od rána svítilo sluníčko a tahalo mě ven. Kolem oběda jsem ho poslechl, vzal supa a šel najíždět kilometry.DSC00526

Na Hané v poslední době krásně taje. Cesty jsou z větší části holý včetně okrajů, takže se dá v pohodě jezdit, není to úzký.

Dost jsem přemýšlel, jestli vzít silnici nebo MTB. Srdce říkalo silničku, mozek zas bika. Poslechl jsem mozek. Dobře jsem udělal – místy bylo na cestě hodně vody a já byl rád, že mám blatníky.

Dneska mi to dalo krásných 40 km, průměr 23. Umělecký dojem z najíždění kazil akorát vítr, dost mi foukal proti a kazil mi tepy – věčně jsem se pohyboval mimo pásmo základní vytrvalosti (u mě 122 – 142 bpm), dneska mám průměr 143. Co člověk neudělá proto, aby nemusel trpět doma na trenažéru – radši jde ven😀

Najíždění zdar.

7 thoughts on “První letošní venkovní akce :-)

  1. 40 kilometrů? Jak já ti člověče závidím… já už mám absťák… ten trenažér je dobrá věc, ale projet se venku je něco úplně jinýho!

  2. mno, pokud se neochladí, tak by se už opravdu dalo najíždět. včera večer jsem měl trochu pocit, že ta vyjížďka nebyla ještě úplně ve správnej čas, pobolívala mě hlava a pokašlával jsem, ale zdá se, že se mi to na zdraví nepodepsalosilnici zdar😀

  3. taky ti trochu závidím, já snad vyjedu příští víkend….zatím jen běhám (za letošek něco přes 300 km)😀

  4. Seržo kolik??? Teda klucí, mě z vás trefí! A já tu budu sáňkovat ještě na prvního máje… protestuju!!!😀

Napsat komentář

