Projekt Wakan, milestone 2

Jaro je tady a já začínám se skládáním biku pro Li. Ze sklepa jsem donesl zbytky starého crosse, shodil kliky a středovou osu a pustil se do stavby. Výsledek se mi líbí. Není to sice tak mohutný jako můj Sup ve 21,5”, ale má to svoje kouzlo. Veliký kola jsou veliký kola.

100_54871

Mrzí mě vidlice a brzdy. Je velká škoda, že jsem byl omezeným rozpočtem nucen použít těžítko NEX4050. chodí sice pěkně (za ty prachy, na rebu samozřejmě nemá), ale je děsivě těžká, Li by si zasloužila nějakou lepší, třebas Rebu SL. A mrzí mě i kola a brzdy. raději bych tam viděl třebas Rhythmy a hydry. Ale základ, rám, je myslím slušnej a zbytek se může podle potřeby upgradovat.

Galerii ze stavby najdete zde.

Li, těš se. terén volá😉

4 thoughts on “Projekt Wakan, milestone 2

Napsat komentář

