Nový Windows Live Essentials Beta

Neodolal jsem a nainstaloval betu Windows Live Essentials. První dojmy?

Writer – přepracované uživatelské rozhraní, nahoře přibyl Ribbon, postranní panel s možností vložení objektu se taky schoval do Ribbonu. Líbí se mi to, zvykl jsem si okamžitě. Kontrola češtiny nefunguje a nechce se mi hledat jestli jde nastavit jinej slovník Smile
Jo a automaticky to vkládá obrázkový emotikony Smile

Fotogalerie – tu jsem předtím používal jenom na jednoduchý publikování fotek na web. Opět přibyl Ribbon, našel jsem možnost označovat fotky popiskem, což jsem předtím dělal až na webu. možná, že tahle nová verze už bude použitelná. budu zkoušet a možná uteču od faststone vieweru Smile

Mail – opět ve znamení Ribbonu, v pravém sloupci je nově kalendář a úkoly. víc se to podobá Outlooku. Líbí.

Messenger – tak tady jsem byl šokován. V nové verzi je okno progamu velké jak kráva, v levé části je seznam “social” neboli společenských aktivit v sítích – alternativa k tomu, co je na domovské stránce Live. To se mi moc nelíbí, tak jsem si to vypnul. v kompaktním zobrazení se okno Messengeru moc nezměnilo. A konverzace by měly umět taby, to musím zkusit až budu mít online víc lidí Smile. A zdá se mi, že mi zmizela historie konverzací. Ještě se po ní poohlédnu.

Suma sumárum – vypadá to pěkně. uvidíme jak to bude použitelný Smile

4 thoughts on “Nový Windows Live Essentials Beta

  1. Historie nezmizela, je k dispozici v otevřeném okně konverzace s kontaktem. Social View mi taktéž nesedlo. A nesedla mi nová ikona pro pivo, vypadá to spíše jak Cofola. Jinak testuji a zatím to vypadá v součtu kladně.

  2. zatím je to pěkně stabilní :-)a začíná se mi líbit "sociální" vzhled messíku. třebas prohlížení fotek je v tom hodně příjemný

Napsat komentář

