Messenger Beta – dojmy po pár dnech používání :-)

Když jsem poprvé pustil novej Messík, docela mě to vyděsilo. Ta stránka Social byla dost děsná. Ale zkusil jsem s tím chvilku pracovat a není to tak zlý, je to otázka zvyku.

Jak to vlastně vypadá? Takhle Smile (klepněte na screen pro větší verzi Smile)

imageimageimage

pod tlačítkem More jsou schované další volby zobrazení – odkazy, blogposty a stavové zprávy z HP Live nebo třebas z Twitteru.
celý to vypadá docela pěkně. v podstatě to nahrazuje domovskou stránku Live, takže pro nakukování na aktivity vašich přátel nemusíte pouštět prohlížeč. docela se mi to líbí.

V pravém panelu máte kontakty pro konverzaci. mně se defaultně zobrazují online z microsoftí sítě (nebo možná i z dalších sítí, to jsem moc nezkoumal), ale máte možnost přepnout si i na další typy zobrazení, třebas lidi z fejsbůku… pokud si přepnete na volbu All, uvidíte všechny skupiny vč. facebooku a dalších sítí.

Po poklepání na fotku se zobrazí v novém okně její náhled. můžete komentovat podobně jako přes prohlížeč. Občas to ale pěkně blbne, třebas ted, když píšu, mi to ne a ne načíst fotku Smile takže screen nebude.

Po přepnutí do kompaktního režimu bez společenské části uvidíte skoro klasickej messík.

image

Na okně konverzace se nezměnilo skoro nic co by stálo za řeč Smile

tak co vy na to? líbí? Smile

p.s.: nový smajlíky jsem si zamiloval skoro okamžitě Smile – starý emotikony se mi moc nelíbily Smile

jo a pokud se mi bude chtít, napíšu něco i o writeru, ribbon v něm mě sice v počátku zmátl, ale líbí se mi taky. já mám obecně rád nový věci a hračky Smile

3 thoughts on “Messenger Beta – dojmy po pár dnech používání :-)

  1. No, musím říct že se mi novej vzhled a vůbec jak bych to nazval "kompozice" nelíbí. Ono ani starej mesík a rozmístění informací na "domovské stránce" nebylo nejlepší. Oproti tomu takovej Fejsbůk, kterej nemusím a kterej má všude stejnej vzhled, taky hnusnej, ale zvykl a vyznal jsem se v něm velmi rychle. Tyhle věci prostě MS neovládá. Nemůžu si pomoct. Radši jsem to ani neměl psát, teď mě majkrosoftisti ukamenujou.

  2. ve starym messengeru ale žádná domovská stránka nebyla🙂 – pleteš si pojmy s dojmy🙂 a asi myslíš domovskou stránku Live🙂

  3. starej mesík když se vyhodí reklama a vypne zobrazování blbin je super – seznam kontaktů a pár ikon…přehledný, malý…

Napsat komentář

