Další víkend v sedle

Horko, horko a zase horko Smile – společný jmenovatel pro oba víkendové dny.

V sobotu jsem se vypravil na Praděd. Vyjeli jsme s kamarádem celkem brzo – cca v sedm ráno, abychom se vyhnuli vedru na Hané. A docela se nám to i povedlo. Cesta byla skoro klasická – Olomouc – Štěpánov, tady jsme uhnuli na Šternberk, potom Komárov, Paseka a Valšovské údolí. Nějak moc jsme to nehnali. A docela se nám to vyplatilo, až skoro nahoru jsme vyjeli v pohodě. akorát z Ovčárny nahoru jsem chytil protivný křeče, takže jsem se kousek prošel.

Galerii najdete tady:

http://cid-34b76be696b4e2c1.photos.live.com/embedalbum.aspx/2010-07-11Prad%c4%9bd

a nezbytné grafy Smile
image

Cestu zpět jsem nezaznamenal. bohužel mi z nějakého důvodu neukládala GPSka Smile

Suma sumárum, 165 km, AV 25, nastoupáno cca 1600 metrů.

V neděli jsme se s kamarády zajeli podívat na závody kolem Olomouce. To byl taky nápad Smile – s Pradědem v nohách jsme vyrazili na největší stojku v okolí – na Jívovou. Teda já jsem si dal. Jel jsem sice na biku, ale i tak jsem si pěkně hrábnul.

Na Jívovou jsme bohužel dojeli dost pozdě, takže jsme závodníky nestihli. Chytili jsme je na cestě z Olomouce na Kopeček a potom v Olomouci a na dojezdu. Při cestování za sportem jsem si namotal dalších 40 km Smile

Zanechat Odpověď

