Šerlich podruhé

Před nějakou dobou jsme s Li zkoušeli pokořit bájný vrchol Orlických hor – Šerlich – známý z pohádek, bájí a hlavně z cyklodiskuze, kde jej proslavil uživatel lovec.bebecek. Minule, to jsme jeli po hřebeni na horákách, nám to díky horku nepovedlo, tentokrát jsme schytali chladnější počasí a zkusili to po silnici.

Původní start měl být v devět. Jenže já se projevil jako zdržka, při nakládání kola do auta jsem zjistil, že mi odešla duše v předním kole (urvanej ventilek), tak jsem ještě musel domů a lovit jinou. Takže k čertovi jsem dojel se zpožděním. A další zpoždění jsem nabral při přezouvání, protože, náhradní duše byla taky na dvě věci a navíc mi umřela i koncovka servisní pumpy. Takže jsme nakonec startovali až v deset. A já při odjezdu zjistil, že mi čidlo tachometru drží jen na vlásku. Takže, celou cestu jsem jel bez informace o rychlosti, jenom s kadencí a výškou. GPS taky stávkovala, takže jsem z ní rovněž nic nedostal. A já mám ty čísílka tak rád Smile

Trasa vedla přes Jablonné n. Orlicí, dál po polské hranici přes kopec Adam, Bartošovice v Orlických horách, Neratov a Orlické záhoří. A počasí nám celkem nepřálo, bylo nepříjemný chladno a foukalo proti. Byl jsem rád za dlouhoprstý rukavice a návleky na kolena. A protože jsme byli v horách, cesta byla neustále nahoru dolů Smile. Zájemci můžou kouknout na mapku. Já jsem dokonce nakoukl do Polska Smile

V Neratově jsme nabrali další zpoždění. V hospodě tak trochu nestíhali a strávili jsme tam dvě hodiny. Naštěstí jsme se moc nerozseděli a odjeli v klidu bez skřípění zubů a zatuhlých svalů Smile

Šerlich je docela fajn. Nic moc náročnýho, dvě prudší místa a jinak pohoda.

Fotky najdete zde.

http://cid-34b76be696b4e2c1.photos.live.com/embedalbum.aspx/2010-07-31%c5%a0erlich

Nakonec nám to dalo asi 120 km, průměr kochací, nastoupáno asi 1400 metrů. údaje jsou od Li.

Šerlich 31.7.2010, Výška - Vzdálenost

Napsat komentář

