Erbéčko

Aneb Doom se zas nudí Veselý obličej

Na konci podzimu 2010 jsem na cyklodiskuzi zahlídl inzerát – prodej silničního rámu. A začalo to hlodat Veselý obličej – přece jenom fořt alias laňka už má 8 let (to to letí). S fořtem jsme si sice užili spoustu srandy, ale už má skoro důchodový věk. Tak jsem začal pokukovat po něčem novém. resp. zánovním. Nakonec se do úzkého výběru dostal tříletý Duratec Cool R8 a nebo nějaký z výprodejových silničních rámů značky RB – RaceBike. Po dlouhém vybírání jsem se přiklonil k erbéčku. Nedávno jsem objednal, brzo přijde rám, zítra dorazí nějaká bižu Veselý obličej Stay tuned.

plánovaný setup:

Velikost : 62 (efektivní délka 595mm  )
Hmotnost : asi 9 kilo, přesně uvidíme
Rám : RB RR1100, sloping, matná černá
Vidlice : Deda Black Blades, al sloupek a karbon
Hlavové složení : Cane Creek
Kliky : Dura Ace 9sp. 180mm, octalink
Středové složení : Ultegra Octalink
Přesmykač : Ultegra 6700  + objímka
Měnič : Ultegra 6600
Řazení : Ultegra 6600
Převodnik : Dura 53/39
Kazeta : Ultegra 6600, 13-25
Řetěz : Chorus C10
Náboj přední : Ksyrium Elite
Náboje zadní : Ksyrium Elite
Brzda přední : Ultegra 6600
Brzda zadní : Ultegra 6600
Brzdové páky : Ultegra 6600
Ráfek přední : Ksyrium Elite
Ráfek zadní : Ksyrium Elite
Dráty : 38x aero
Pedály : A520
Řídítka : BBB FastBar OS (44 s-s)
Představec : Truvativ Team OS, 100mm + červené podložky
Sedlovka : pells cr-4
Sedlo : Fizik Arione
Pláště : Michelin Lithion

Tož jsem zvědav, jak mi dopadne výsledek. Tímto se předběžně loučím s fořtem.

Zanechat Odpověď

