Čechy pod Kosířem – podzim v parku

Nedávno jsem rozšířil sbírku fotografického smetí o pár filtrů pro systém Cokin P. Dostal jsem velice příjemnou nabídku, které jsem neodolal, a tak jsem se stal majitelem několik barevných sklíček. Do Hostýnek jsem si je bohužel nebral a dnešní focení mi ukázalo, že jsem je brát měl Veselý obličej
Jedním z filtrů je totiž filtr žlutý, který pěkně prosvítí šedou zamračenou scénu s mizerným světlem.

Na focení jsem dnes vybral park v Čechách pod Kosířem, kde jsem tušil pěkný barevný podzim. Můžete posoudit sami.
Tři fotky jsou brané před červený filtr, vyloženě jako experiment, bez vyvážení bílé. Výsledek se mi dost líbí

Zanechat Odpověď

