Zatmění slunce

Rád bych vám nabídl pár snímků ze včerejšího zatmění. Měl jsem docela štěstí – na focení jsem dorazil nepřipraven, pořádný filtr jsem samozřejmě neměl, stativ taky zůstal doma, vzal jsem si jenom fotoaparát. A měl jsem štěstí v neštěstí, ve focení mi vydatně pomohly mraky, které mi pěkně zastínily slunce a zároven přichystaly kulisu pro samotné zatmění. Kdybych měl šaškovat s disketou před objektivem, asi bych vyfotil kulový Veselý obličej

S výsledkem jsem spokojený.

2 komentáře: „Zatmění slunce

  1. Skoda ze jsi nemel stativ a cistej vyhled. Bylo by to lepsi. Ale i tak jsou to pekny fotky. Ja jsem na sebe nastvanej, ze jsem to propasl. A to jsem se presvedcoval,ze si naridim budik v mobilu,ale pak jsem se na to vykaslal. Nejsem blbej,ne na to si preci vzpomenu. Kulovi. Tak zas nekdy jindy,psali,ze se to deje nekolikrat do roka. Zalezi kde stojis.

    • jo, ten chrást u cesty mi trochu vadí. nicméně za čistým výhledem bych musel cestovat dost daleko 🙂 a já si jenom vyletěl v mikině a pantoflích z práce :-), takže jsem rád, že jsem nafotil vůbec něco
      ale na druhé straně, s tím chrastím to není fádní. možná to není kompozičně úplně čistý, to neposoudím, ale má to prostor. fotky jenom se sluncem mi přijdou nudný.
      pokud se nepletu, tak další částečný zatmění viditelný na našem území je za 4 roky a úplný zatmění v roce 2135

      a díky za pochvalu 🙂

Napsat komentář