Nenažranost, část druhá

V pondělí mi na pracovním stole přistála nová hračka. stávající 19” BenQ byl nahrazen poněkud větším monitorem – jeho místo zaujal 24” Samsung T240. To je najednou pracovního místa… hlavně SQL Management Studio je najednou, jak by řekl RH, prudce použitelné. Ale hlavně, T240 vypadá moc hezky, tak proč se trochu nehejčkat i v práci
DSC00450dhf

Bavilo mě poslouchat závistivý řeči kolegů. Sami si o větší monitor zažádat nechtějí, ale kecy měli jak celá naše politická scéna :-).

A jak je na tom technicky? Myslím že dobře. na filmy ani fotky to nemám, takže věrnost barev je mi ukradená. Ale příjemně se na to dívá.

10 komentářů: „Nenažranost, část druhá

  1. pěkné, jediný co mi na těhle levných TN panelech vadí je deformace obrazu při pohledu z úhlu (nahoru/dolů)

  2. Jaj, se hned vytahuješ co :-DTaky bych se vytahoval, jen co jest pravda. Kousek je to nádhernej a dokud nepoznám něco lepšího než TN panel, tak mi je nějakej S-PVA ukradenej. I když je pravda, že jako grafik bych měl mít v práci zkalibrovaný monitor, ale na co kupovat za 300 tis. monitor, když stejně vím, že na tisku to vypadá vždy všechno jinak. Ale 24" by mi v práci rozhodně nevadila 🙂

  3. za ty prachy 🙂 – TN už halt jiný nebude a na programování IPS / xVA nepotřebuju 🙂 – s požadavkem na profi grafickej monitor za x desítek tisíc by mě asi šéf poslal do háje. :-Dpanely u T220/240 zas nejsou tak děsný. nejhorší je pohled zespoda, tam obraz tmavne rychle, takže třebas ze země se na monitor nepodíváš (třebas kdyby někdo cvičil jógu podle nějakýho filmečku), boční pozorovací úhly jsou v pohodě. v tomhle byla ta mrdka BenQ podstatně horší.

  4. Tak boční pozorovací úhly bych potřeboval v práci co nejmenší. To aby nešlo vidět, kdy se máká, a kdy jsem na netu 🙂

  5. Když už tady máme tak pěknou diskuzi, ehm, co děláte?Například já už nevím, na jaký stránky jít, neboť jsem už prolezl všechno co znám a nudím se. Všechno mám vyřízené 🙂

  6. JE: jako grafik jistě pracuješ s kvalitní tiskárnou….a jako grafik určitě víš, že ke kvalitním tiskárnám se dají stáhnout barevné profily (*.icc), takže bys pak měl vidět na monitoru to, co vyleze z tiskárny (a naopak)

  7. Jo, to je sice hezky řečeno, ale praxe je jiná :-)Třeba teď mi přinesli igelitky. Kontrolovali jsme barvy. 2 barvy nesedí :-/

Napsat komentář